3on3

Tja, EmoDanne (han av oss som e mest 1337!) men nu till saken, det är ju så att jag e sjukt bra på cs då :)
Och såklart så var ju man ju bäst av alla på hela Gathern :)
spelade 3on3 med världens noob med typ default rates och skit, och FjortisLudde såklart ;) meen jag var ju bäst så ni inte glömmer det!
jag topfraga på båda sidor ;) och vi förlorade med 11 - 13... JÄVLA mr12!! men jag pallade inte mr15 med en p12 som spelat typ 2 månader och default rates ... 8-)
men asså sjukt bäst var jag, så ni vet
som T fick jag 12 - 4 och som CT 15 - 7 (jag hade 13 - 1) sen börja p12 bög att sluta hålla sin post och typ gjorde fel 24 7...

men aja jag var ju mest 1337 av oss .. så d e najs :)

ASG!



PLAY HARD, GO PRO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0